teisipäev, 12. september 2017

Õpileping

Õpin Tallinna Ülikoolis alushariduse pedagoogiks. Juba aastal 2014, kohe pärast gümnaasiumi lõpetamist, otsustasin, et soovin oma haridusteed ülikoolis jätkata. Proovisin tookord kahele erialale sisse saada - alushariduse pedagoog ja referent-toimetaja. Läbisin mõlema eriala sisseastumiskatsed edukalt ja pidin neist välja valima ühe eriala, mida soovin õppima asuda. Millegipärast valisin referent-toimetaja eriala kasuks. Teisel ülikooli aastal tundsin aga, et see pole siiski minu ala ning otsustasin kooli pooleli jätta. Puhkasin aastakese ning siis proovisin uuesti alushariduse pedagoogi erialale sisse saada. Katsed läksid taaskord edukalt ning nüüd ongi esimene aasta juba läbi. Tunne on endiselt hea ning arvan, et õpin õiget asja.

Olen läbinud lapsehoidja koolituse ning hetkel töötan lastehoius. Minu eesmärgiks on omandada uusi teadmisi ja saada uusi kogemusi, et olla hea õpetaja. Kuna tänapäeval mängib internet meie igapäevaelus üha suuremat rolli, siis oleks hea teada, kuidas seda ka oma töös ära kasutada. Sooviksin teada, milliseid keskkondi saaksin õpetamisel kasutada, milliseid arendavaid mänge olemas on jne. See aine aitab kindlasti mul oma tehnoloogiaoskusi parandada ning tutvustab mitmeid uusi võimalusi.


Oma eesmärkide saavutamiseks tuleb mul kindlasti aktiivselt loengutest osa võtta, teha iseseisvaid töid ning end kogu protsessi vältel analüüsida ja jälgida. Palju abi on kindlasti loengu materjalide läbitöötamisest ning kursusekaaslastest, kellega saab erinevaid teemasid arutada ja mõtteid vahetada. Lisainfot võib ka raamatutest või internetist otsida, kuid viimase puhul tuleb hoolikalt allikaid jälgida. Iga info, mis internetis ringleb, ei pruugi olla korrektne.


Olen oma eesmärgid saavutanud siis, kui oskan õppetöös erinevaid IKT võimalusi kasutada ja mul on soov neid ka reaalselt oma töös rakendada. See muudaks õppimise mingil määral kindlasti lihtsamaks ja omanäolisemaks, kuna võimalusi on väga palju. Usun, et igaüks leiab endale sobiva. Tahaksin proovida ka ise midagi uut luua, kuid selleks vajan veel rohkem infot. Hetkel ma end selles valdkonnas just kuigi kindlalt ei tunne.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Aine lõppanalüüs

Esimene ülesanne oli kirjutada õpileping ehk "leping" õppija ning juhendaja vahel. Minu eesmärgiks oli omandada uusi teadmisi ja s...